Abordarea vanzarii one to one (person to person) prin ”storytelling”

04 | 08 | 2017

Vanzarea incepe cu o poveste. Cand piata este in schimbare, impersonalul se transpune in personal, iar managerul se transforma in leader. Vanzarea se schimba prin poveste.

Pe 4 august, aflam de la Adriana Nica ce aduce nou in business strategia "storytelling-ului", care este impactul asupra clientilor si care sunt tendintele viitorului.

Trainer

Adriana Nica

Adriana Nica

Adriana Nica este formator autorizat si evaluator competente profesionale, si are o experienta de peste 17 ani in vanzari de servicii si consultanta de vanzari si marketing, administrand importante portofolii de clienti corporate cu cifre de afaceri cuprinse intre 1 si 14 milioane euro.

Mai mult

Agenda

09:30 - 10:00 Welcome Coffee
10:00 - 11:30 Sesiunea I
11:30 - 11:45 Coffee Break
11:45 - 13:00 Sesiunea II
13:00 - 14:00 Lunch Break
14:00 - 16:30 Sesiunea III

Programa

Cui ne adresam?

 

– Startup owners

– IMM-uri

– Coordonatori departamente de vanzari

 

 

Curicula cursului

 

Partea I – Prezentare

 

  • In ce consta metoda “storytelling”;
  • De ce “storytelling” in locul abordarii clasice a vanzarii;
  • Ce face diferenta intre vanzarea impersonala si storytelling;
  • Cum cream un brand prin storytelling;
  • Cum vinzi un brand (produs sau serviciu) prin storytelling;
  • Tehnici de storytelling – bune practici.

 

Partea II – Studii de caz

 

  • Studii de caz in care vor fi implicati direct participantii;
  • Cum te folosesti de “storytelling” in business-ul tau.

 

Locatie

Venus Five – Studio Foto Bucuresti
Calea Victoriei 21-23
Bucuresti
Loading Map....

Taxa participare

400 RON + TVA ( include gustari si masa de pranz )

Formular inscriere

Liked it? Share it!Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+

PARTENERI