Cum să vinzi mai mult prin brandul personal (Iași)

14 | 11 | 2019

Dacă ești ANTREPRENOR DE IMM, FREELANCER sau LIBER PROFESIONIST brandul personal este esențial în vânzări, pentru că în general clienții vin pentru TINE și cumpără de la TINE, chiar dacă ai în spate o echipă.

Dacă ești ANGAJAT și ÎȚI DOREȘTI O ASCENSIUNE SOLIDĂ ÎN CARIERĂ, să fii ușor identificat de recruiteri, headhunteri, sau să crești în cadrul companiei existente, un brand personal consistent este esențial pentru a găsi un job mai bun și pentru a putea negocia un salariu mai mare.

În momentul în care cineva întreabă „știi un medic bun/un avocat bun/ îmi recomanzi o firmă de?”, sau „caut un profesionist bun pentru poziția x”, de cele mai multe ori ceea ce vine în minte este o persoană ale cărei servicii sau produse le-ai testat personal sau despre care ai destul de multe repere online și offilne ca să îți valideze opțiunea.

Acest curs are 2 componente, una aplicată pe structurarea unui brand personal, a doua o sesiune foto profesionistă pentru crearea unui visual kit – pentru site/rețele sociale/articole de presă.

Traineri

Mara Gojgar

Mara Gojgar

14 | 11 | 2019 @ 10:00 am - 5:00 pm -

Mai mult
Dragos Constantin

Dragos Constantin

14 | 11 | 2019 @ 10:00 am - 5:00 pm -

Mai mult

Agenda

10:00 – 13:00 Cum creezi un brand personal
14:00 -17:00 Curs posing & ședință foto

Programa

PARTEA I [MARA GOJGAR]

10:00 – 13:00

BRANDUL PERSONAL – O VIZIUNE DE ANSAMBLU

  • Ce este un brand personal
  • Ce profesii au nevoie de un brand personal
  • Mecanisme prin care te ajută brand-ul personal să îți susții afacerea sau să avansezi în carieră

CUM ÎȚI CREEZI BRANDUL PERSONAL

  • De unde pornești, care sunt pașii, cât durează?
  • PERSONAL: Valori și credințe personale
  • PROFESIONAL: Poziționarea în profesia practicată
  • Cum te percep ceilalți
  • Tipologii de brand personal în business

CUM COMUNICI BRANDUL PERSONAL

  • Canale online: Site, Blog, Social media, Newslettere
  • Canale offline: Evenimente, alte tipologii de interacțiuni directe, Presa

COSTURI

  • Cât costă pentru un antreprenor/angajat să își creeze un brand personal
  • Principalele centre de cost și bugete estimate

TOOL-URI UTILE

  • Editare grafica
  • Editare video

PARTEA II – ȘEDINȚA FOTO [DRAGOȘ CONSTANTIN]

14:00 – 18:00

Scurt curs de posing: Cum stai la fotografiat, în funcție de ce vrei să transmiți

  • Poziția capului – ochi/buze/nas
  • Poziția corpului – umerii / bazinul
  • Ce facem cu mâinile în fotografie
  • Ce transmitem prin așezarea diferită a bazinului, corpului, capului (cele 3 elemente ce se rotesc)
  • Ce este “basic pose” vs “feminin pose” și când se folosesc
    • Cum stăm la fotografita dacă avem:
  • chelie, gușă, kg în plus, kg în minus, urechi prea mari, nas prea mare
  • fața rotundă/alungită, cute ale pielii, ochii ascunși în orbite/ochi proeminenti
  • pomeți ieșiți în evidență, riduri etc.

SESIUNE FOTO

  • Sesiunea foto durează aproximativ 10-15’ pentru fiecare persoană și se vor realiza foto pe fundal negru/albsatru, portret și plan întreg
  • PHOTO KIT-ul include 3 fotografii editate avansat
  • Fotografiile editate vor fi primite pe mail în 5 zile lucrătoare

CUI I SE ADRESEAZĂ SEMINARUL

  • Antreprenori de start-ups și IMM, care au nevoie să întărească reputația afacerii pentru spori nivelul vânzărilor
  • Freelanceri din industrii concurențiale, pentru care brandul personal înseamnă diferențiere și atragere de proiecte noi
  • Profesii liberale (medici, arhitecți, farmaciști, contabili, psihologi) – care au nevoie de poziționare și vizibilitate pentru atragerea de clienți relevanți
  • Intraprenori și profesioniști din companii care își doresc dezvoltarea unei cariere solide, ascensiunea pe poziții cheie și o mai mare putere de negociere salarială

Locatie

Locatia va fi anuntata in cel mai scurt timp!

Taxa participare

200 eur (TVA inclus)

Formular inscriere

Pentru a participa la curs, te rugam sa te inscrii completand urmatorul formular. Data limita atat pentru inscriere, cat si pentru plata este 11.11.2019.



Persoană fizicăPersoană juridică








Completati doar daca numele titularului este diferit de reprezentantul legal al companiei, sau daca sunt mai multe persoane care participa la curs. Adaugati fiecare persoana despartita cu virgula.

Liked it? Share it!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

PARTENERI