Comunicarea corporativa: integrata sau nu? Argumente pentru abordarea 360°

20 | 10 | 2017

Realitatea ne demonstreza ca o campanie unitara atinge mai eficient diferite categorii de public-tinta. De multe ori bugetul necesar unui proiect 360° este atribuit unor departamente diferite, aflate intr-o competitie artificiala. In final, ceea ce conteaza insa este publicul-tinta, care percepe marca din mai multe perspective si care penalizeaza mesajele divergente si lipsa de coerenta.

Trainer

Adina Ionescu

Adina Ionescu

Adina Ionescu este Directorul de Comunicare si Responsabilitate Sociala Corporativa a Grupului Renault Romania. Povestea vietii ei profesionale cuprinde peste 20 de ani de experienta in comunicare, in companii multinationale – lideri in industriile in care activeaza si 3 ani de voluntariat in ONG-uri.

Mai mult

Agenda

09:30 - 10:00 Welcome Coffee
10:00 - 11:30 Sesiunea I
11:30 - 11:45 Coffee Break
11:45 - 13:00 Sesiunea II
13:00 - 14:00 Lunch Break
14:00 - 16:30 Sesiunea III

Programa

Seminarul isi propune ca prin dialog deschis, studii de caz si exemple practice cursantii sa isi clarifice raspunsurile la urmatoarele intrebari :

 

  • Cum ne asumam rolul de catalizator al schimbarii in organizatie, pentru o comunicare integrata si eficienta?
  • Cum ne transmitem capacitatea de a oferi consultanta strategica?
  • Cum prezentam catre liderii de business o campanie: buget, proiect, lansare, implementare, redresare, evaluare?
  • Cum argumentam necesitatea unei campanii integrate?
  • Cum invatam din greseli si construim un plan pe termen mediu si lung?

 

Curicula:

 

  • Sumar teoretic despre instrumentele de autocunoastere si inter-relationare, in conditii normale si de stres. Testul MBTI. Valorile personale si valorile corporatiei.
  • Stilul propriu de invatare si al persoanelor de decizie din organizatie
  • Obiectivele campaniei de comunicare corporativa, obiectivele de afaceri
  • Definierea problemei, cu onestitate
  • Harta publicurilor interne si externe intresate
  • Adoptarea stilului colaborativ si comunicarea asertiva
  • Planul de comunicare, de la buget la evaluare
  • Exemple de prezentare de campanii din partea cursantilor si propuneri de imbunatatire
  • Exemple de campanii integrate si fragmentate, cu argumente pentru prima varianta
  • Discutii libere

Locatie

Venus Five – Studio Foto Bucuresti
Calea Victoriei 21-23
Bucuresti
Loading Map....

Taxa participare

400 RON + TVA ( Include gustari si masa de pranz )

Formular inscriere

Liked it? Share it!Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+

PARTENERI