Cum pastrezi un brand matur mereu tanar?

21 | 07 | 2017 - 29 | 09 | 2017

Care sunt provocarile unui brand matur? Cand trebuie sa te reinventezi si cum o faci? Cine sunt milenialii si ce isi doresc de la brand-urile noastre? Despre toate acestea, dar si multe altele povestim pe 21 iulie, alaturi de Carmen Pavel, Marketing Manager Beiersdorf (NIVEA).

Trainer

Carmen Pavel

Carmen Pavel

Carmen Pavel și-a dorit mereu să fie marketeer și continuă să construiască zi de zi în această direcție, de mai bine de 10 ani. Și-a început cariera în cercetare de marketing și consultanță, trecând apoi în zona de strategie de brand.

Mai mult

Agenda

09:30 - 10:00 Welcome coffee
10:00 - 11:30 Sesiunea I
11:30 - 11:45 Coffee break
11:45 - 13:00 Sesiunea II
13:00 - 14:00 Lunch Break
14:00 - 16:30 Sesiunea III

Programa

PROGRAMA 

I. De ce este nevoie ca brandul sa “ramana tanar” dar totusi “linistit”? Cum balansam baza de consumatori loiali cu recrutarea de noi consumatori?

 

  • Provocarile unui brand matur: de la 5 la 100 de ani pe piata;
  • Auto analiza de brand. Ce pastrezi  (AND-ul brandului)si ce trebuie sa reinventezi?
  • Cine sunt noii consumatori si de ce au ei nevoie? Milenialii in vizor si nu numai (cu cat mai tineri, cu atat mai bine);
  • Generatiile de la coada alfabetului (Y, Z) in contextul autohton. Ce ii motiveaza si la ce reactioneaza.

 

II. Cum conectam brandul cu noul val de consumatori?

 

  • Cine face ce?  Cand intra cercetarea de marketing in ecuatie?
  • “Formula magica” pentru construirea loialitatii in randul consumatorilor sec. XX;
  • “Dam din casa”: cateva exemple de la NIVEA;
  • “Let’s get our hands dirty”: disecam impreuna alte exemple celebre.

Locatie

Venus Five – Studio Foto Bucuresti
Calea Victoriei 21-23
Bucuresti
Loading Map....

Taxa participare

400 RON + TVA

Formular inscriere

Liked it? Share it!Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+

PARTENERI