Comunicarea politica vs comunicarea de brand. Strategii si tactici
In Romania, comunicarea politica se caracterizeaza prin cateva elemente care o determina sa fie nefunctionala si ineficienta de multe ori. Lipsa continuitatii, inconstanta mesajelor, neadaptarea la canalul de comunicare sau specularea excesiva a emotionalului sunt printre cele mai importante.
Prin acest curs va propunem sa analizam regulile de baza care, adaptate corect, pot fi de succes in comunicarea politica fie ca vorbim de strategia unui partid, de profilul unui om politic sau de o campanie electorala.
Trainer
Mirela Puiu
Mirela Puiu si-a inceput cariera in filiala unei agentii englezesti de PR&PA, acum 12 ani. Din 2008 lucreaza in comunicare si marketing politic, participand in diferite campanii electorale, la nivel national si local.
Mai mult
Agenda
09:00 - 09:30 |
Welcome Cofee |
09:30 - 11:30 |
Sesiunea I |
11:30 - 11:45 |
Coffee Break |
11:45 - 13:00 |
Sesiunea II |
Programa
Curicula cursului:
- Importanta sondajelor de opinie: elemente de cercetare stiintifica sau/ si factori de manipulare;
- Diferente si asemnanari intre comunicare politica si comunicarea de brand;
- Constructia si mentinerea profilului unui politician/ unei organizatii politice;
- Discursul politic: adaptarea la context/ audienta/ speaker; raportul realitate/ ce isi doresc sa auda cetatenii;
- Provocari ale comunicarii politice in România: relatia cu candidatul/ partidul; triunghiul mass media/ door-to-door/ social media;
- Cu ce se diferentiaza o situatie de criza in comunicarea politica si cum actionam prin comparatie cu crizele din comunicarea de brand – media training si media relations;
- Varful maxim al comunicarii politice – campania electorala: cea mai grea intrebare „de ce candidez?”; echipa de campanie, contextul si adversarii; elemente de branding (slogan, sigla, print, video); gestionarea situatiilor de criza; ziua votului;
- Impactul campaniei electorale din SUA: focus pe campania negativa; comparatie cu alegerile prezidentiale din Romania.
*Toate analizele si recomandarile vor fi exemplificate prin studii de caz
Locatie
Taxa participare
180