Cum sa vinzi servicii si produse prin telefon

12 | 12 | 2014 - 13 | 12 | 2014

Trainer

Adriana Nica

Adriana Nica

Adriana Nica este formator autorizat si evaluator competente profesionale, si are o experienta de peste 17 ani in vanzari de servicii si consultanta de vanzari si marketing, administrand importante portofolii de clienti corporate cu cifre de afaceri cuprinse intre 1 si 14 milioane euro.

Mai mult

Programa

Obiectivele seminarului:

Cum sa dobandim arta de a vinde prin telefon? Prin:

  • Tehnici de abordare, negociere, vanzare telefonica si post-vanzare;
  • Educarea gandirii pozitive si formarea unei atitudini proactive;
  • Organizarea activitatii de telesales;
  • Construirea si imbunatatirea relatiilor cu clienti / prospecti;
  • Promovarea cu succes a produselor si serviciilor companiei prin telefon;
  • Managementul atingerii obiectivelor.

 

Curicula: 

Ziua 1, 12 decembrie

  • Cum ne pregatim pentru abordarea clientilor/prospectilor?
  • Gandim pozitiv? Importanta conectarii la o stare pozitiva.
  • Ce surse de informatii folosim in pregatire?
  • Cum depasim obiectiile?
  • Cand incheiem contractul?
  • Mai este nevoie de actiune post-vanzare?
  • BATNA. Ce inseamna ancorarea.
  • Strategii in negociere si vanzare.
  • Sunt clientii dificili?
  • Exercitii, discutii libere.

Ziua 2, 13 decembrie

  • Comunicarea in toate aspectele ei: verbala, nonverbala, telefonica si electronica.
  • Limbaj si dictie.
  • Atitudine.
  • Conectarea cu interlocutorul.
  • Formule magice.
  • Roll-playuri.
  • Feedback si Evaluare.

Locatie

Hotel Cismigiu
Bd. Regina Elisabeta, nr. 38
Bucuresti
Loading Map....

Taxa participare

800 RON + TVA
Liked it? Share it!Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+

PARTENERI