Inovație în Comunicarea Internă

24 | 02 | 2017

Comunicarea internă poate fi considerată ca un medic de familie, pentru organizație. Specialistul evaluează starea de sănătate organizațională și poate face trimiteri către diverse arii de specialitate ( business stakehoder-ii interni) în vederea unor investigații mai amănunțite și a unui tratament mai consistent. Totuși, contactul direct cu oamenii, îi conferă specialistului în comunicare internă privilegiul de a identifica primele semne de apatie organizațională, de a administra remedii rapide în vederea recuperării stării de bine dar, mai ales de a gestiona prevenția în vederea păstrării unui climat organizațional armonios, prin cele mai inovatoare metode.

Trainer

Petronela Atodiresei

Petronela Atodiresei

Petronela Atodiresei ocupă în prezent funcţia de Internal Communication Lead, în cadrul Accenture România şi este absolventă a Facultăţii de Limbi Moderne, licenţiată în Comunicare Socială şi Relaţii Publice şi Master of Arts în International Business Comunication (Academia de Studii Economice)

Mai mult

Agenda

09:00 - 09:30 Welcome coffee
09:30 - 11:30 Sesiunea I
11:30 - 11:45 Coffee break
11:45 - 13:00 Sesiunea II
13:00 - 14:00 Lunch Break
14:00 - 16:30 Sesiunea III

Programa


 

  • Digitalizarea comunicării interumane: există un dozaj și un mod de administrare ideale?
  • Intranetul viitorului: e-mail, platforme de gamification, aplicații interne sau rețele sociale.
  • Diagnoza grupurilor țintă. Mixul de generații, oportunitate sau provocare?
  • Canale de comunicare în trend, în comunicarea internă.
  • Cum evaluăm obiectiv succesul în comunicarea internă?
  • Experimente de succes.
  • Studii de caz și dezbateri.

Locatie

A_Best Business Lounge
Str. Ernest Brosteanu 15
Bucuresti
Loading Map....

Taxa participare

400 RON + TVA ( Prânz inclus )

Formular inscriere

Liked it? Share it!Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+

PARTENERI