Strategia de comunicare pentru scale-up. Când start-up-ul ți-a rămas mic. (Iași)

15 | 11 | 2019

Comunicarea pentru un scale-up este o poveste destul de diferită de cea pentru un start-up, deoarece servește nevoi diferite.
Într-un start-up, eforturile de marketing se realizează adesea direct de antreprenor și sunt concentrate pe descoperirea „motorului de creștere” al afacerii, de exemplu – mai mulți clienți care plătesc, mai mulți utilizatori, alte modalități de creștere a veniturilor firmei. Startup-urile funcționează sub presiunea de a afla cu resurse cât ma puține unde și care sunt clienții buni.
În scale-up, deja baza de date a clienților a crescut semnificativ și este structurată. Marketingul și comunicarea devin mult mai specializate, este nevoie de o echipă internă și adesea de o agenție care să completeze competențele acesteia. Nu mai este loc de eroare, pentru că așteptările clienților sunt diferite. Compania nu mai folosește marketingul și comunicarea doar ca să caute clienți, ci preocupările devin mai rafinate în zona de customer experience, de fidelizare a clienților.
Totodată, dacă un start-up consideră comunicarea ca centru de cost, pentru un scale-up ea devine parte a strategiei de business și centru de profit.

Trainer

Mara Gojgar

Mara Gojgar

15 | 11 | 2019 @ 10:00 am - 5:00 pm -

Mai mult

INVITATI

Marian Bârcău PPC Canopyst

Indicatori cheie pentru un antreprenor: Google, Facebook, Insta, LinkedIn, Youtube advertising

Pentru Marian am putea lăsa povestea aceasta să vorbească de la sine, pentru că și-a dorit atât de mult să facă parte din echipa Canopy, încât a aflat tot internetul .ro. Sunt multe lucruri de spus despre Marian, pe lângă pasiunea și creativitatea care îl recomandă deja. A citit și a învățat multe despre pay per click din proprie inițiativă fără niciun background în domeniu, iar după o perioadă intensă de dezvoltare pe zona de PPC Specialist în cadrul agenției unde a participat proactiv și a venit deseori cu super idei de optimizare și eficientizare a modului de lucru, Marian s-a transformat într-un adevărat lider, astăzi fiind Team Leader Canopyst în echipa din Iași. O creștere spectaculoasă, spunem noi.

 

Marius Alexa Arhipelago

Marius Alexa este CEO al companiei de media Arhipelago si este un reprezentant de marca pentru antreprenoriatul din nord estul tarii. S-a facut remarcat prin implicarea activa in dezvoltarea mediului de afaceri national, in special prin promovarea unor instrumente online de sprijinire a intreprinzatorilor, printre altele fiind fondatorul portalului Finantare.ro. Vezi mai mult.

Agenda

10:00 - 10:45 Profilul de business al unui scale-up
10:45 - 16:00 Strategia de comunicare pentru scale-up
16:00 - 17:00 Povești de succes - invitat special

Programa

PROFILUL UNUI SCALE-UP

COMUNICAREA DE SCALE-UP

  • Câteva probleme pe care ți le pui când vrei să ‘scale-up’
  • Diferențe esențiale între comunicarea de start-up și scale-up
  • Poziționare: cum te percepe clientul extern, dar cel intern?
  • Ce înseamnă un branding coerent
  • Elemente de diferențiere. De ce să cumpere clienții de la tine?

Strategia de comunicare

  • Obiective de comunicare
  • Pentru cine comunici și ce așteptări are publicul de la tine
  • Canale de comunicare și cum te pot ajuta fiecare
  • Online: Facebook, Insta, LinkedIn, Youtube, Newsletter, Blog, Webminarii
  • Offline: Târguri, Evenimente, Asociații de business
  • Tipuri de conținut: Studii de caz, Video, Infografice, White Papers, Prezentări
  • Presă
  • Influencers
  • Sponsorizări
  • CSR
  • Proiecte speciale
  • Google, Facebook, Insta, LinkedIn, Youtube advertising – indicatori cheie pentru un antreprenor
  • Buget anual
  • Rezultate așteptate
  • Concluzii: Customer journey & customer experience

POVEȘTI DE SUCCES

  • Invitat special: TBD

 

Locatie

Fab Lab Iasi
strada Rândunica, Tex6
Iasi
Map Unavailable

Taxa participare

150 eur + TVA

Formular inscriere

Pentru a participa la curs, te rugam sa te inscrii completand urmatorul formular. Data limita atat pentru inscriere, cat si pentru plata este 11.11.2019.



Persoană fizicăPersoană juridică









Completati doar daca numele titularului este diferit de reprezentantul legal al companiei, sau daca sunt mai multe persoane care participa la curs. Adaugati fiecare persoana despartita cu virgula.

Liked it? Share it!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

PARTENERI