Schimbarea paradigmei de consum al luxului

19 | 05 | 2017

Cum creăm un ‘customer journey’ cu adevarat valoros pentru un client de marcă premium

Trainer

Nina Brătfălean

Nina Brătfălean

19 | 05 | 2017 @ All Day -

Mai mult

Agenda

09:30 - 10:00 Welcome Coffee
10:00 - 11: 30 Sesiunea I
11:30 - 11:45 Coffee Break
11:45 - 13:00 Sesiunea II
13:00 - 14:00 Lunch Break
14:00 - 16:30 Sesiunea III

Programa

  • Consumul de lux în trenduri, motive și perspective.
  • Profilul clientului consumator de lux: eterogen. Cum definim profilul (cu ce tehnici anume, pentru că cercetarea pietei în formatul clasic nu funcționează) și cum creăm tehnici variate de a răspunde așteptărilor.
  • Experiența așteptată și exigențele clientului de lux.
  • Contextul de lucru – Restricțiile: buget redus, timp redus, competiție, presiune pe rezultate imediate, decizii emoționale, influențe sociale și economice, cadrul legal.
  • Studii de caz pe mărci premium și de lux: Hermes, LV, MB, Porsche, BMW, Rolls Royce, MINI.

Locatie

Venus Five – Studio Foto Bucuresti
Calea Victoriei 21-23
Bucuresti
Loading Map....

Taxa participare

400 ( Include gustări și masa de prânz )
Liked it? Share it!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

PARTENERI