Superbranduri – Cum devii un brand viu, aspirational, autentic, prin branding multizensorial

27 | 10 | 2016

Pentru ca brand-ul de companie e o reflexie a brand-ului personal si a personalitătii managerului, in proportie de 99%, marea problema a managerilor actuali este lupta pe care o duc cu ei inșiși. Solutia este umanizarea brand-ului de companie cu ajutorul celor 5 simturi umane.

Ce este branding-ul multisenzorial, cum ne ajuta, cum construim un superbrand cu ajutorul sau? Despre toate acestea si despre multe altele vom discuta in cadrul seminarului.

Trainer

Raluca Vasile

Raluca Vasile

Raluca Vasile este director de strategie și managing partner al agenției de branding, comunicare și design Smartbrand, ce aduce un concept nou pe piață din România- branding-ul multisenzorial. Acesta presupune abordarea brand-urilor personale sau a celor de companie ca ființe vii, înzestrate cu toate cele 5 simțuri de bază.

Mai mult

Programa

  • Ce este un brand multisenzorial
  • Branding personal vs. branding de companie
  • Cum creez o identitate de brand multisenzorială
  • Cele 5 simturi in marketing
  • Mixul Ideal: Online-Offline
  • Maxim impact în activarea brand-ului
  • Superbrand-uri memorabile

Locatie

A_Best Business Lounge
Str. Ernest Brosteanu 15
Bucuresti
Loading Map....

Taxa participare

250 RON + TVA

Formular inscriere

Liked it? Share it!Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+

PARTENERI