Misiune delicata pentru piata de comert online: Formarea clientilor – Interviu Raluca Georgescu, GPeC

Interviuri | Media center
marcomm-Raluca-Georgescu

Comertul online in Romania se afla la inceput de drum, iar obiceiurile de consum sunt in formare, in ciuda evolutiei spectaculoase a pietei in ultimii ani, subliniaza Raluca Georgescu, Co-Organiser GPeC.

Acest lucru este un atu pentru companiile care activeaza deja pe aceasta piata, dar si o responsabilitate in plus, avand in vedere ca aceste prime experiente ale clientilor sunt esentiale pe viitor, pentru castigarea increderii in astfel de servicii.

„Suntem inca intr-o piata aflata la inceput de drum, desi evolutia de la an la an este accelerata. Este nevoie in primul rand de o crestere a increderii clientilor in comertul electronic”, explica Raluca Georgescu, intr-un interviu acordat Business24.

Intrarea unor branduri consacrate, precum Carrefour, Selgros, Cora, Metro sau Zara, in care consumatorii au deja incredere, ajuta intreaga piata online, mai explica specialistul.

Citeste tot interviul: Business24.ro

Liked it? Share it!Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+

BLOG

Calendar cursuri

<< Oct 2017 >>
lmmjvsd
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Newsletter

PARTENERI