Se poarta online si mobile in comunicare – Interviu Ximena Dragusin

Tendintele anului 2014 in materie de mix de marketing arata ca, la capitolul promovare in media, singurul mediu in care s-a inregistrat o crestere este cel online.

„Este din ce in ce mai dificil pentru branduri sa-si stabilizeze organic engagement-ul pe Facebook cu noile modificari aparute pe aceasta platforma. Cred ca in curand brandurile vor lua in considerare sa investeasca mai mult pana la finalul anului si in alte platforme de social media”, sustine Ximena Dragusin, consultant in comunicare integrata cu o experienta de peste 12 ani in agentii de advertising locale, dar si internationale, precum Mercury 360, TBWA, Senior Interactive sau FCB Bucharest.

O alta tendinta observata de specialisti este apetitul romanilor pentru telefoanele inteligente. „Din ce in ce mai multi romani au smartphone-uri cu acces la internet, deci se va investi mai mult in aceasta zona pe viitor”, declara Ximena Dragusin, intr-un interviu acordat Business24.

Citeste mai mult pe Business24.ro

BLOG

Calendar cursuri

<< ian. 2019 >>
lmmjvsd
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

Newsletter

PARTENERI