Stefan Liute, Storience: Cum transformi o afacere in brand

Interviuri | Media center
cOVER FB EFFIE PILLS rag branding

Cel mai greu pas din existenta unui brand este atunci cand faci o schimbare majora, renuntand la o pozitionare, la un logo sau la un nume pentru a adopta altele, explica Stefan Liute, antreprenorul care in ’99 infiinta agentia de branding si digital Grapefruit si in 2012 agentia de branding Storience.

Specialistul iti explica de ce ai nevoie de experti in procesul de branding, te pregateste pentru investitia care urmeaza, iti vorbeste despre riscurile la care te expui cand incerci sa faci branding fara sa ai acces la competente clare in domeniu, dar si cum comunici cu un specialist in branding, astfel incat rezultatul sa fie pe masura asteptarilor tale.

„Corect facut, brandingul potriveste bine un produs sau un serviciu cu o clientela, stimuleaza loializarea acesteia, imbogateste relatia intre brand si consumator si face ca schimbul de valoare intre cei doi sa fie mai satisfacator pentru ambele parti. Satisfactia reciproca e cea care construieste si brandul si profitul pe termen lung”, spune Stefan Liute, intr-un interviu acordat Business24.

Ce inseamna brandingul in Romania? Sunt companiile deschise sa investeasca in asa ceva?

In Romania, cel mai adesea brandingul e perceput ca o simpla aplicare a unor elemente de identificare (nume, sigle, culori) pe un produs sau pe un serviciu.

Inca minoritara, convingerea ca brandingul inseamna de fapt construirea si mentinerea de relatii reciproc avantajoase cu clientela castiga si la noi tot mai mult teren.

Companiile romanesti sunt tot mai deschise sa investeasca in branding (in acceptiunea corecta a termenului), chiar in ciuda dificultatilor economice. Principalul obstacol in prezent nu este lipsa deschiderii, ci a capitalului necesar pentru o astfel de investitie.

Citeste tot interviul pe Business24.ro

Liked it? Share it!Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+

BLOG

Calendar cursuri

<< Oct 2017 >>
lmmjvsd
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Newsletter

PARTENERI