Raluca Vasile

Brand Management Consultant & Scent Designer

Raluca Vasile este director de strategie și managing partner al agenției de branding, comunicare și design Smartbrand, ce aduce un concept nou pe piață din România- branding-ul multisenzorial. Acesta presupune abordarea brand-urilor personale sau a celor de companie ca ființe vii, înzestrate cu toate cele 5 simțuri de bază. Conceptul explorează identitatea brand-urilor dincolo de simțul vizual, crează asocieri subtile ce țin de arome de ambient și gusturi unice, cu adevărat memorabile, sunete audio de mood sau texturi declinate din stilul vizual. De asemenea, branding-ul multisensorial conectează brand-urile cu publicul consummator prin intermediul a minim trei simțuri pentru a genera unicitate și memorabilitate.

În cei peste 15 ani de experiență în strategie integrată de marketing, comunicare și brand management, Raluca a lucrat pentru companii precum Porsche Bank, BMW Group, Volksbank sau Cetelem-BNP Paribas Group, dar și ca Senior Brand Consultant în agenții de branding de top. S-a implicat în numeroase proiecte de anvergură, premiate la nivel local și internațional la Rebrand100 Global Awards USA sau A’ Design Awards Milano, având teme precum re/branding, campanii de activare de brand in-store și comunicare internă sau, office și space branding.

Raluca este pasionată de comunicarea strategică de brand, parfumuri, arome și esențe rare. A urmat studii de specialitate la Seattle, Londra, Grasse și Milano, necesare pentru a crea concepte de branding senzorial integrat, iar acum este parfumier și consultant certificate internațional în arta parfumului și design de interior. Din 2011, Alina este lector acreditat la MBA-ul City University Seattle, în cadrul modulului Strategic Brand Creation and Management.

Din pasiunea pentru gusturi și arome, Raluca a creat două branduri proprii, recunoscute internațional: Your Personal Aroma(parfumuri artizanale organice de nișă), proiect premiat la A’ Design Awards, și “Scoala de Nutriție și Stil de Viață Sanatos”. Cel din urmă este un proiesct CSR educațional, realizat în calitate de Brand Ambasador Jamie Oliver Food Revolution în România și membru Slow Food România, pentru a promova educația nutrițională, alimentația sănătoasă în rândul copiilor și adulților și utilizarea produselor locale. Proiectul sau educațional din 2016, #nosugarchallenge, va fi studiu de caz la Terra Madre Salone del Gusto Torino 2016, cel mai prestigios festival de artă, cultură și istorie gastronomică din Europa.

Cursuri viitoare

Nu sunt cursuri

Cursuri trecute

BLOG

Calendar cursuri

<< ian. 2020 >>
lmmjvsd
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Newsletter

PARTENERI