Ștefan Liuțe este co-fondator (2012) și director de strategie al agenţiei de branding Storience. Înainte de Storience, Ștefan a fost unul dintre fondatorii Grapefruit (1999), pe atunci o agenție de branding și digital, în care a ocupat funcția de director de strategie.
De-a lungul carierei sale, Ștefan a participat și s-a implicat în procesele de rebranding și de dezvoltare a unor companii și branduri de top din România. Interesat de gândirea strategică în construcția de brand, Ștefan a tradus prima carte românească despre identitatea corporatistă și de brand, The Wolff-Olins New Guide to Identity ((2004) și a continuat cu traducerea cărții lui Wally Olins, On Brand (2006).
Cu o diplomă în comunicare și relații publice, Ștefan Liuțe se dedică și activităților educative. Din anul 2007, el predă cursul de management strategic al brandului la un masterat din cadrul Universității din București.
În anul 2013,Ștefan a lansat Zâmburi, o colecție de povești scurte ilustrate pentru adulți.