Agentia de branding – modus operandi

20 | 03 | 2014

Un seminar pentru profesionistii de marketing si PR din agentii si din corporatii, despre cum trebuie sa ceri unei agentii de branding pentru a primi propuneri eficiente si apoi despre criteriile pe care sa le consideri atunci cand decizi varianta finala, capabila sa sustina dezvoltarea unui brand pe termen mediu sau lung.

Trainer

Ștefan Liuțe

Ștefan Liuțe

Ștefan Liuțe este co-fondator (2012) și director de strategie al agenţiei de branding Storience. Înainte de Storience, Ștefan a fost unul dintre fondatorii Grapefruit (1999), pe atunci o agenție de branding și digital, în care a ocupat funcția de director de strategie.

Mai mult

Programa

Ce (poate) face o agentie de branding

  • Analiza, cercetare si audit
  • Strategie (managementul strategic al brandului)
  • Designul elementelor de identificare (verbala si vizuala)
  • Designul materialelor de comunicare (publicitate, comunicare corporativa/PR, marketing direct, ambalaje si POSM, comunicare/branding intern si de angajator etc.)
  • Designul de produs. Designul de servicii.
  • Brand stewardship: coordonarea tertilor in proiecte complexe
  • Educatie si instruire
  • Evaluare si planificare

 

Cum au aparut agentiile de branding

Structura agentiilor de branding

Procesul de de lucru cu agentiile de branding. Instrumente necesare. Modele de tarifare.

Cum alegem o agentie de branding

Locatie

A_Best Business Lounge

Taxa participare

600
Liked it? Share it!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

PARTENERI