Luna aceasta ne vedem cu Raluca Kișescu, nume sonor în Brand Marketing Strategy, la workshop-ul de „Autenticitate în Strategia de Brand”. Până atunci, Raluca ne-a povestit puțin despre ce înseamnă autenticitate, ce provocări întâmpină branding-ul în România, cum arată o relație agenție-client … Continue reading
Până la workshop-ul de pe 24 februarie, unde vom vorbi detaliat despre Inovația în Comunicarea Internă, Petronela Atodiresei, Internal Communications Lead la Accenture România ne-a vorbit despre trend-uri, provocări și digitalizare în comunicarea internă. MP: Ce înseamnă, de fapt, inovația în … Continue reading
În 2016, unul dintre cele mai memorabile cursuri Marcomm Pills a fost cel susținut de Raluca Vasile, pe tema brandingului multisenzorial. Câteva luni mai târziu, Raluca ne-a răspuns la câteva întrebări despre ce înseamnă, în România, conceptul de „multisenzorialitate” și … Continue reading
Cât de diferită este comunicarea politică de comunicarea de brand, de fapt, și cât de mult se aseamănă politicienii sau partidele politice cu adevărate brand-uri au fost întrebările noastre pentru Mirela Puiu, General Manager al Personal Adviser Communication și trainer … Continue reading
În 2016, piața de e-Commerce din România a crescut cu aproximativ 30%, comparativ cu 2015, iar 50% din totalul traficului magazinelor online a fost adus, în mod surprinzător, de m-commerce. Într-un interviu pentru Marcomm Pills, Raluca Radu, Country Manager Answear … Continue reading
Confident PR, un butic de comunicare integrată și membru CIPR, inițiatorul programului Marcomm Pills – getting the Romanian client, anunță că Globaltraining, singurul centru acreditat de CIPR – The Chartered Institute of Public Relations în România, a devenit Partener Academic … Continue reading
O campanie pe bloguri este, in mare, asemanatoare uneia din presa traditionala, importanta fiind stabilita de brandul respectiv prin propria strategie. Acest tip de campanie are 10 beneficii, dar si o rentabilitate minima, un nivel sub care nu merita facuta, … Continue reading
Cel mai greu pas din existenta unui brand este atunci cand faci o schimbare majora, renuntand la o pozitionare, la un logo sau la un nume pentru a adopta altele, explica Stefan Liute, antreprenorul care in ’99 infiinta agentia de … Continue reading
Clientul de „business to business” prefera mai degraba o abordare directa, in timp ce clientul de „business to consumer” trebuie curtat mai mult, trebuie „indragostit” de brand. Pentru cel din urma, o abordare foarte directa ii ameninta spatiul personal, explica … Continue reading
Comertul online in Romania se afla la inceput de drum, iar obiceiurile de consum sunt in formare, in ciuda evolutiei spectaculoase a pietei in ultimii ani, subliniaza Raluca Georgescu, Co-Organiser GPeC. Acest lucru este un atu pentru companiile care activeaza … Continue reading
Tendintele anului 2014 in materie de mix de marketing arata ca, la capitolul promovare in media, singurul mediu in care s-a inregistrat o crestere este cel online. „Este din ce in ce mai dificil pentru branduri sa-si stabilizeze organic engagement-ul … Continue reading