Blog

INTERVIU Raluca Kișescu: „Odată ce ai intrat pe calea autenticului, nu poți face pauză. Trebuie să fii conectat la realitate, autentic, la dinamică și să ajustezi continuu.”

15.03.2017

Luna aceasta ne vedem cu Raluca Kișescu, nume sonor în Brand Marketing Strategy, la workshop-ul de „Autenticitate în Strategia de Brand”. Până atunci, Raluca ne-a povestit puțin despre ce înseamnă autenticitate, ce provocări întâmpină branding-ul în România, cum arată o relație agenție-client … Continue reading

INTERVIU Petronela Atodiresei: „Profesionistul de comunicare internă trebuie să ajungă la toată lumea deopotrivă și la fiecare în mod diferit, pe limba sa.”

16.02.2017

Până la workshop-ul de pe 24 februarie, unde vom vorbi detaliat despre Inovația în Comunicarea Internă, Petronela Atodiresei, Internal Communications Lead la Accenture România ne-a vorbit despre trend-uri, provocări și digitalizare în comunicarea internă. MP: Ce înseamnă, de fapt, inovația în … Continue reading

INTERVIU Raluca Vasile: „Prin simțuri, brandurile devin umane, se conectează mai bine la latura emoțională a consumatorilor țintă, devin memorabile și unice, iar consumatorii rezonează emoțional cu ele.”

30.01.2017

În 2016, unul dintre cele mai memorabile cursuri Marcomm Pills a fost cel susținut de Raluca Vasile, pe tema brandingului multisenzorial. Câteva luni mai târziu, Raluca ne-a răspuns la câteva întrebări despre ce înseamnă, în România, conceptul de „multisenzorialitate” și … Continue reading

INTERVIU Mirela Puiu: „In România, comunicarea politică este „intamplatoare”, de cele mai multe ori reactivă, se bazează mult pe efectul pavlovian și nu pare să urmeze nicio logică.”

16.01.2017

Cât de diferită este comunicarea politică de comunicarea de brand, de fapt, și cât de mult se aseamănă politicienii sau partidele politice cu adevărate brand-uri au fost întrebările noastre pentru Mirela Puiu, General Manager al Personal Adviser Communication și trainer … Continue reading

INTERVIU Raluca Radu: „Ar trebui ca totul în e-commerce (ca și in orice alt tip de business) să pornească de la client, de la nevoile lui.”

11.01.2017

 În 2016, piața de e-Commerce din România a crescut cu aproximativ 30%, comparativ cu 2015, iar 50% din totalul traficului magazinelor online a fost adus, în mod surprinzător, de m-commerce. Într-un interviu pentru Marcomm Pills, Raluca Radu, Country Manager Answear … Continue reading

Globaltraining, partener academic al programului de seminarii în comunicare Marcomm Pills

15.07.2016

Confident PR, un butic de comunicare integrată și membru CIPR, inițiatorul programului Marcomm Pills – getting the Romanian client, anunță că Globaltraining, singurul centru acreditat de CIPR – The Chartered Institute of Public Relations în România, a devenit Partener Academic … Continue reading

INTERVIU Chinezu’ O campanie pe bloguri aduce 10 beneficii unui brand

14.07.2016

O campanie pe bloguri este, in mare, asemanatoare uneia din presa traditionala, importanta fiind stabilita de brandul respectiv prin propria strategie. Acest tip de campanie are 10 beneficii, dar si o rentabilitate minima, un nivel sub care nu merita facuta, … Continue reading

Stefan Liute, Storience: Cum transformi o afacere in brand

14.07.2016

Cel mai greu pas din existenta unui brand este atunci cand faci o schimbare majora, renuntand la o pozitionare, la un logo sau la un nume pentru a adopta altele, explica Stefan Liute, antreprenorul care in ’99 infiinta agentia de … Continue reading

Cum ajungi mai aproape de clientul tau, Mara Gojgar

14.07.2016

Clientul de „business to business” prefera mai degraba o abordare directa, in timp ce clientul de „business to consumer” trebuie curtat mai mult, trebuie „indragostit” de brand. Pentru cel din urma, o abordare foarte directa ii ameninta spatiul personal, explica … Continue reading

Misiune delicata pentru piata de comert online: Formarea clientilor – Interviu Raluca Georgescu, GPeC

14.07.2016

Comertul online in Romania se afla la inceput de drum, iar obiceiurile de consum sunt in formare, in ciuda evolutiei spectaculoase a pietei in ultimii ani, subliniaza Raluca Georgescu, Co-Organiser GPeC. Acest lucru este un atu pentru companiile care activeaza … Continue reading

Se poarta online si mobile in comunicare – Interviu Ximena Dragusin

14.07.2016

Tendintele anului 2014 in materie de mix de marketing arata ca, la capitolul promovare in media, singurul mediu in care s-a inregistrat o crestere este cel online. „Este din ce in ce mai dificil pentru branduri sa-si stabilizeze organic engagement-ul … Continue reading

PARTENERI