O campanie pe bloguri este, in mare, asemanatoare uneia din presa traditionala, importanta fiind stabilita de brandul respectiv prin propria strategie.
Acest tip de campanie are 10 beneficii, dar si o rentabilitate minima, un nivel sub care nu merita facuta, a declarat bloggerul Cristian China Birta, intr-un interviu acordat Business24.
In ceea ce priveste riscurile, cel mai mare este „sa nu fie facuta cum trebuie”, a adaugat Cristian China Birta.
Cat de importanta este o campanie pe bloguri pentru un brand care vrea sa-si creeze o imagine in online?
O campanie pe bloguri este atat de importanta pe cat considera strategia de comunicare a brandului ca este de importanta. Da, stiu, este foarte plictisitor sa stric „poezia” unei campanii pe bloguri cu chestiuni gen strategie de comunicare, dar doar asa merita facuta. Hai sa zic altfel: o campanie pe bloguri este, in mare si din punct de vedere al obiectivelor urmarite, asemanatoare cu o campanie in presa traditionala.
Adica ai o strategie, niste obiective, gasesti canalele de comunicare (in cazul nostru, blogurile), faci un brief, dai drumul campaniei, o monitorizezi si apoi faci analiza. Nu sunt deloc fan al campaniilor pe bloguri doar de dragul facutului de campanii pe bloguri. Deloc.
Citeste tot interviul pe Business24.ro