Clientul de „business to business” prefera mai degraba o abordare directa, in timp ce clientul de „business to consumer” trebuie curtat mai mult, trebuie „indragostit” de brand. Pentru cel din urma, o abordare foarte directa ii ameninta spatiul personal, explica Mara Gojgar, antreprenoarea care a decis sa infiinteze o scoala de comunicare dedicata specialistilor din domeniu.
Astfel, a pus bazele Marcomm Pills, o scoala de marketing si comunicare despre care spune ca este „o comunitate in care sa predea numai practicieni, pentru practicieni”.
Printre numele mari care s-au alaturat proiectului se numara si bloggerul Cristian China Birta, Raluca Georgescu de la GPeC sau Stefan Liute, fondatorul agentiei de branding Storience.
Ce ai de invatat de la acestia, ce efect ar putea avea o strategie de comunicare integrata pentru compania ta sau cum poti ajunge mai aproape de clientul tau, explica pe indelete Mara Gojgar, Managing Partner la Confident PR – Marcomm Pills, intr-un interviu acordat Business24.
Citeste tot interviul pe Business24.ro