Sunt angajat într-o multinațională sau o agenție care lucrează pentru o multinațională, iar campaniile vin la cheie, nu prea pot schimba nimic. Și nici nu este bine să încerc, pentru că trebuie să păstrăm o linie curată, recognoscibilă de oriunde din lume. Să fie curată, dar să fie autentică. Pentru că niciodată creșterea adevărată a unui brand nu va veni din adaptări. Pentru că și tu vrei să lași mai departe Letopisețul Brandului păstorit de tine, nu un folder cu traduceri.
Raluca Kișescu este un marketer creativ cu o experiență de aproape 18 ani, din care zece în postura de director de marketing, și un freelancer debutant.
09:30 - 10:00 | Welcome Coffee |
10:00 - 11:30 | Sesiunea I |
11:30 - 11:45 | Coffee break |
11:45 - 13:00 | Sesiunea II |
13:00 - 14:00 | Lunch Break |
14:00 - 16:30 | Sesiunea III |
Cum pot fi autentic în strategia de brand?
De ce autenticitate (încă un motiv:)
Pentru că asistăm la attention economy, iar atenția va depăși curând granițele click-ului, cerând autenticitate, individualitate, conținut.