Cumparatorul online: drumul de la vizita la conversie

08 | 05 | 2014

Piata de e-commerce din Romania creste constant cu cate 30% in fiecare an. Marii retaileri offline au ales recent sa intre si ei in comertul electronic. Cererea se diversifica, tot mai multe categorii sunt acoperite, iar statisticile spun ca am ajuns la 4500 de magazine online romanesti active. In calitate de comerciant, astazi este deja termenul limita pentru decizia de a vinde online.

Cum abordam cumparatorul online din Romania si cum castigam increderea si loialitatea acestuia? Cum facem asa incat magazinul nostru online sa fie usor de navigat si sa raspunda nevoilor acestuia? In ce medii ne promovam magazinul online si cum convertim vizitatorii sitului nostri in clienti?

Trainer

Raluca Radu

Raluca Radu

Raluca Radu este country manager ANSWEAR si Co-organizator GPeC – Gala Premiilor eCommerce, cel mai important eveniment e-commerce din Romania.

Mai mult

Programa

Obiectivele seminarului:

  • Intelegerea pietei de comert electronic din Romania si a stadiului acesteia de dezvoltare
  • Stabilirea profilului cumparatorului online din Romania
  • Intelegerea principalelor modele de business in e-commerce: de la platforme de anunturi si comert electronic C2C pana la etail, shopping club, flash sales si marketplace
  • Intelegerea ciclului de viata al clientului online si a strategiei potrivite pentru fiecare stadiu de dezvoltare: achizitie, activare si retentie
  • Stabilirea indicatorilor de performanta relevanti in e-commerce si metode de masurare a acestora
  • Stabilirea unui plan de promovare eficient pentru e-commerce si analiza indicatorilor de performanta pentru fiecare canal de promovare in parte
  • Metodologia optimizarii ratei de conversie in cazul unui magazin online
  • Intelegerea bunelor practici de usability de baza in e-commerce si analizarea catorva exemple

 

Curricula:

  • Radiografia pietei de e-commerce din Romania in raport cu piata globala
  • Ce, cat si de unde se cumpara online?
  • Profilul consumatorului online din Romania
  • Modele de business in e-commerce
  • E-Commerce Sales Funnel & cele 5 stadii ale ciclului de viata al clientului (Customer Lifecycle)
  • Stabilirea planului de promovare: surse de trafic si tehnici de promovare in e-commerce
  • Principalii indicatori de performanta pentru un magazin online si pentru fiecare canal de promovare in parte
  • Optimizarea conversiilor – proces, pasi si tool-uri utile
  • Bune practici de usability pentru magazinele online + exemple
  • Top greseli frecvente pe care le fac magazinele online la inceput de drum
  • Viitorul e-commerce: De la M-Commerce pana la Multi-Channel si Omni-Channel

Locatie

Libraria Bastilia

Taxa participare

450
Liked it? Share it!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

PARTENERI