Curs Intensiv de E-Commerce: Tot ce trebuie să știi pentru a vinde (mai mult) online

08 | 12 | 2017

De unde începem construirea unui magazin online? Care este potențialul afacerii mele online și ce nișe se vor dezvolta în viitorul apropiat în e-commerce? Ce platformă sau firmă de dezvoltare ar trebui să aleg? În ce medii ne promovăm magazinul online și cum convertim vizitatorii sitului noștri în clienți?

Toate intrebările tale vor fi abordate de Raluca Radu (ANSWEAR & GPeC) în acest curs intensiv de e-commerce de o zi, oferindu-ți răspunsuri sau puncte de plecare către găsirea lor.

Trainer

Raluca Radu

Raluca Radu

Raluca Radu este country manager ANSWEAR si Co-organizator GPeC – Gala Premiilor eCommerce, cel mai important eveniment e-commerce din Romania.

Mai mult

Agenda

09:00 - 09:30 Welcome coffee
09:30 - 11:30 Sesiunea I
11:30 - 11:45 Coffee break
11:45 - 13:00 Sesiunea II
13:00 - 14:00 Lunch Break
14:00 - 16:30 Sesiunea III

Programa

Obiectivele cursului:

 

  •  Înțelegerea pieței de comerț electronic din România și a stadiului acesteiade dezvoltare comparativ cu piața de e-commerce din celălalte tări din Europa Centrală și de Est;
  • Stabilirea profilului cumpărătorului online din România;
  • Alegerea platformei de e-commerce și a principalilor furnizori, abordarea relației cu firma de curierat;
  • Înțelegerea ciclului de viață al clientului online și a strategiei potrivite pentru fiecare stadiu de dezvoltare: achiziție, activare și retenție;
  • Stabilirea indicatorilor de performanță relevanți în e-commerce și metode de măsurare a acestora;
  • Stabilirea unui plan de promovare eficient pentru e-commerce și analiza indicatorilor de performanță pentru fiecare canal de promovare în parte;
  • Metodologia optimizării ratei de conversie în cazul unui magazin online;
  • Înțelegerea bunelor practici de usability de bază în e-commerce și analizarea câtorva exemple.

Curricula cursului:

 

  •  Privire de ansamblu asupra pieței de e-commerce din România în raport cu e-commerce-ul global;
  • Ce, cât și de unde se cumpără online? Categorii în creștere și oportunităti;
  • Profilul consumatorului online din România;
  • Alegerea platformei de e-commerce și a principalilor furnizori, abordarea relației cu firmele de curierat;
  • Bune practici de usability pentru magazinele online + exemple;
  • Top greșeli frecvente pe care le fac magazinele online la început de drum;
  • Stabilirea planului de promovare: surse de trafic și tehnici de promovare în e-commerce;
  • Principalii indicatori de performanță (KPI) pentru un magazin online și pentru fiecare canal de promovare în parte;
  • E-Commerce Sales Funnel & cele 5 stadii ale ciclului de viață al clientului (Customer Lifecycle);
  • Optimizarea conversiilor – proces, pași și tool-uri utile;
  • Viitorul e-commerce: De la M-Commerce până la Multi-Channel și Omni-Channel.

Locatie

Venus Five – Studio Foto Bucuresti

Reper – Casa de Moda Venus, intrarea Club SPICE)

Etaj 5

Taxa participare

400 ( include gustari si masa de pranz )
Liked it? Share it!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

PARTENERI