Curs Intensiv de E-Commerce: Tot ce trebuie să știi pentru a vinde (mai mult) online
De unde incepem construirea unui magazin online? Care este potentialul afacerii mele online și ce nise se vor dezvolta in viitorul apropiat in e-commerce? Ce platforma sau firma de dezvoltare ar trebui sa aleg? In ce medii ne promovam magazinul online si cum convertim vizitatorii sitului nostri in clienti?
Toate intrebările tale vor fi abordate de Raluca Radu (ANSWEAR & GPeC) si Andrei Radu (GPeC) in acest curs intensiv de e-commerce de o zi, oferindu-ti raspunsuri sau puncte de plecare catre gasirea lor.
Traineri
Raluca Radu
Raluca Radu este country manager ANSWEAR si Co-organizator GPeC – Gala Premiilor eCommerce, cel mai important eveniment e-commerce din Romania.
Mai mult
Andrei Radu
Andrei Radu este, de 8 ani, organizatorul celui mai important eveniment de comert electronic din Romania – Gala Premiilor eCommerce (GPeC) si unul dintre initiatorii Programului National pentru Certificarea Magazinelor Online – TRUSTED.ro
Mai mult
Agenda
09:00 - 09:30 |
Welcome coffee |
09:30 - 11:30 |
Sesiunea I |
11:30 - 11:45 |
Coffee break |
11:45 - 13:00 |
Sesiunea II |
13:00 - 14:00 |
Lunch Break |
14:00 - 16:30 |
Sesiunea III |
Programa
Obiectivele cursului:
- Intelegerea pietei de comert electronic din Romania si a stadiului acesteiade dezvoltare comparativ cu piața de e-commerce din celălalte țări din Europa Centrală și de Est;
- Stabilirea profilului cumparatorului online din Romania;
- Alegerea platformei de e-commerce și a principalilor furnizori, abordarea relației cu firma de curierat;
- Intelegerea ciclului de viata al clientului online si a strategiei potrivite pentru fiecare stadiu de dezvoltare: achizitie, activare si retentie;
- Stabilirea indicatorilor de performanta relevanti in e-commerce si metode de masurare a acestora;
- Stabilirea unui plan de promovare eficient pentru e-commerce si analiza indicatorilor de performanta pentru fiecare canal de promovare in parte;
- Metodologia optimizarii ratei de conversie in cazul unui magazin online;
- Intelegerea bunelor practici de usability de baza in e-commerce si analizarea catorva exemple.
Curricula cursului:
- Privire de ansamblu asupra pieței de e-commerce din România în raport cu e-commerce-ul global;
- Ce, cat si de unde se cumpara online? Categorii în creștere și oportunități;
- Profilul consumatorului online din Romania;
- Alegerea platformei de e-commerce și a principalilor furnizori, abordarea relației cu firmele de curierat;
- Bune practici de usability pentru magazinele online + exemple;
- Top greseli frecvente pe care le fac magazinele online la inceput de drum;
- Stabilirea planului de promovare: surse de trafic si tehnici de promovare in e-commerce;
- Principalii indicatori de performanta (KPI) pentru un magazin online si pentru fiecare canal de promovare in parte;
- E-Commerce Sales Funnel & cele 5 stadii ale ciclului de viata al clientului (Customer Lifecycle);
- Optimizarea conversiilor – proces, pasi si tool-uri utile;
- Viitorul e-commerce: De la M-Commerce pana la Multi-Channel si Omni-Channel.
Locatie
Taxa participare
400