Marketing pentru brand-uri romanesti

24 | 11 | 2017

Trainer

Camelia Dragomirescu

Camelia Dragomirescu

Camelia Drgomirescu face marketing management din 2002, experienta ei cuprinzand atat companii si branduri internationale, cat si locale.

Mai mult

INVITATI

Marius Dan fondator Tudor. Personal Tailor

Marius Dan, este fondatorul Tudor. Personal Tailor, primul brand de made to measure din România.

Marius vine să povestească alături de Camelia despre:

  • Cum percep clienții eticheta de „Made in Ro”
  • Care sunt provocările unui brand 100% românesc
  • Competiția brand local – brand international si alegerea consumatorului
Camelia Petrescu Associate Director Unlock Market Research

Camelia Petrescu are o experiență de 15 ani în cercetarea de piață, iar din 2008 este parte din echipa de management Unlock. Cu experiența vastă în cercetarea calitativă, Camelia a fost implicată în numeroase proiecte strategice, atat pentru mărci internaționale cât și locale.

In același timp, cercetarea calitativă i-a permis să fie tot timpul în contact cu trendurile la nivel de lifestyle și consum, inclusiv trendul de re-apreciere și promovare a mărcilor românești. Vorbim cu ea despre:

  • De ce cumpara românii brand-uri românești
  • De unde începem un proces de research pentru brandurile 100% made in RO
  • Impactul consumatorului in strategia de brand

 

Agenda

09:30 - 10:00 Welcome Coffee
10:00 - 11:30 Sesiunea I
11:30 - 11:45 Coffee Break
11:45 - 13:00 Sesiunea II
13:00 - 14:00 Lunch Break
14:00 - 16:30 Sesiunea III

Programa

  • Ce înseamnă brand românesc – abordări și analiză
  • Premisele construcției unui brand de succes
  • Harta strategică de brand – repere, obiective, specificități
  • Factorii cheie ai succesului unui brand românesc
  • Brandul în context și în viața comunității – parteneriate și tactici
  • Brand local – brand internațional. Ce alege consumatorul?
  • Comunicarea internă și motorul inovației

Locatie

Venus Five – Studio Foto Bucuresti

Reper – Casa de Moda Venus, intrarea Club SPICE)

Etaj 5

Taxa participare

400 ( include gustări și masa de prânz )
Liked it? Share it!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

PARTENERI