Relatia cu Bloggerii

06 | 03 | 2014

68.204 bloguri existente in ianuarie 2014 in Romania. O statistica impresionanta, nu-i asa? Doar ca, daca te gandesti la o campanie pe bloguri, nu pe cele peste 68.000 de bloguri trebuie sa le iei in considerare, ci pe cele 9.337 bloguri active, care au o activitate constanta. Iar, dintre acestea, trebuie sa le alegi pe cele care te ajuta sa iti atingi obiectivele de comunicare.

Cum faci asta, cum alegi blogurile, cum derulezi campania, cum analizezi beneficiile? Despre toate aceste si despre multe altele discutam in acest seminar despre relatia dintre branduri si bloggeri.

Trainer

Cristian China-Birta

Cristian China-Birta

Cristian China-Birta este blogger pe chinezu.eu şi antreprenor online. De formaţie jurnalist, a trecut apoi de partea cealaltă a „baricadei” şi a lucrat în administraţie publică locală şi centrală, după care a devenit consultant în comunicare.

Mai mult

Programa

Obiectivele seminarului:

  • Ce sunt blogurile (scurt istoric, tipologie)
  • Cum se face o campanie pe bloguri de la A la Z
  • Care sunt beneficiile/riscurile unei campanii pe bloguri
  • Cum se masoara rezultatele unei campanii pe bloguri
  • Dezbateri libere pe baza experientelor participantilor

Curicula:

  • Importanta strategiei de comunicare a brandului/companiei in lumea 2.0
  • Importanta social media policy in cadrul companiei
  • Criteriile dupa care analizezi daca este oportuna sau nu o campanie pe bloguri
  • Cum faci brieful pentru o campanie pe bloguri
  • Cum alegi bloggerii
  • Cum comunici cu bloggerii pe durata campaniei
  • Riscurile unei campanii pe bloguri
  • Beneficiile unei campanii pe bloguri
  • Importanta masuratorii unei campanii pe bloguri
  • Criterii de analiza a campaniei
  • Importanta follow-up in campaniile cu bloggeri

Locatie

A_Best Business Lounge

Taxa participare

600
Liked it? Share it!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

PARTENERI