Strategia de comunicare pentru scale-up. Când start-up-ul ți-a rămas mic. (Cluj)

22 | 11 | 2019

Comunicarea pentru un scale-up este o poveste destul de diferită de cea pentru un start-up, deoarece servește nevoi diferite.
Într-un start-up, eforturile de marketing se realizează adesea direct de antreprenor și sunt concentrate pe descoperirea „motorului de creștere” al afacerii, de exemplu – mai mulți clienți care plătesc, mai mulți utilizatori, alte modalități de creștere a veniturilor firmei. Startup-urile funcționează sub presiunea de a afla cu resurse cât ma puține unde și care sunt clienții buni.
În scale-up, deja baza de date a clienților a crescut semnificativ și este structurată. Marketingul și comunicarea devin mult mai specializate, este nevoie de o echipă internă și adesea de o agenție care să completeze competențele acesteia. Nu mai este loc de eroare, pentru că așteptările clienților sunt diferite. Compania nu mai folosește marketingul și comunicarea doar ca să caute clienți, ci preocupările devin mai rafinate în zona de customer experience, de fidelizare a clienților.
Totodată, dacă un start-up consideră comunicarea ca centru de cost, pentru un scale-up ea devine parte a strategiei de business și centru de profit.

Trainer

Mara Gojgar

Mara Gojgar

Mara Gojgar are o experiență de 15 ani în comunicare pentru companii, branduri și profesioniști din domenii variate – medical, resurse umane, antreprenori. În anul 2011 a creat Confident Communications, una dintre primele agenții de comunicare specializată pentru companiile din segmentul business to business. Mara este practician acreditat de Chartered Institute for Public Relations Londra, iar agenția pe care o conduce este parte din rețeaua globală de comunicare 3AW, cu sediul în Madrid și reprezentanțe în Europa, SUA, America Latină și Orientul Mijlociu.

Mai mult

INVITAT

Ivona Gal Team Leader Canopyst Cluj

Indicatori cheie pentru un antreprenor: Google, Facebook, Insta, LinkedIn, Youtube advertising

Ivona Gal, Team Leader la Canopy, agentie digitala in top 3 in Romania, este specialistul PPC care te poate surprinde cu o abordare super creativa si contextuala a unei campanii, proiectata insa cu obiectivele de business in minte si axata pe rezultate. Crede cu tarie in potentialul marketingului online si integrarea social media pentru a croi cea mai potrivita strategie pentru fiecare tip de client si nisa in parte. Este dedicata cresterii si dezvoltarii brandurilor mari și foarte mari din Romania in mediul digital prin performance marketing si campanii de Pay Per Click. Printre clientii cu care a lucrat de-a lungul timpului se numara si branduri precum: M.A.C Cosmetics, Yves Rocher, British Council, New Balance.
Puterea brandului este unul dintre cei mai importanti factori ai marketingului si sustine ca oamenii isi amintesc de brand si de experienta oferita de el, de aceea este important ca acesta sa ramana in mintea consumatorilor.
Inovatia este de multe ori elementul care face diferenta in era online-ului, asa ca este adepta noilor canale, compararea rezultatelor si a personalizarii mesajelor atunci cand ne dorim o campanie de succes.”

 

Agenda

10:00 - 10:45 Profilul de business al unui scale-up
10:45 - 16:00 Strategia de comunicare pentru scale-up
16:00 - 17:00 Povești de succes - invitat special

Programa

PROFILUL UNUI SCALE-UP

  • cifra de afaceri
  • nr. de angajați
  • provocări de business
    • Invitat special: Ivona Gal, Canopy

COMUNICAREA DE SCALE-UP

  • Câteva probleme pe care ți le pui când vrei să ‘scale-up’
  • Diferențe esențiale între comunicarea de start-up și scale-up
  • Poziționare: cum te percepe clientul extern, dar cel intern?
  • Ce înseamnă un branding coerent
  • Elemente de diferențiere. De ce să cumpere clienții de la tine?

Strategia de comunicare

  • Obiective de comunicare
  • Pentru cine comunici și ce așteptări are publicul de la tine
  • Canale de comunicare și cum te pot ajuta fiecare
  • Online: Facebook, Insta, LinkedIn, Youtube, Newsletter, Blog, Webminarii
  • Offline: Târguri, Evenimente, Asociații de business
  • Tipuri de conținut: Studii de caz, Video, Infografice, White Papers, Prezentări
  • Presă
  • Influencers
  • Sponsorizări
  • CSR
  • Proiecte speciale
  • Google, Facebook, Insta, LinkedIn advertising – indicatori cheie pentru un antreprenor
  • Buget anual
  • Rezultate așteptate
  • Concluzii: Customer journey & customer experience

POVEȘTI DE SUCCES

  • Invitat special: TBD

 

Locatie

Cluj HUB

Taxa participare

150 eur + TVA

Formular inscriere

Pentru a participa la curs, te rugam sa te inscrii completand urmatorul formular. Data limita atat pentru inscriere, cat si pentru plata este 18.11.2019.



Persoană fizicăPersoană juridică







Introduceti cod reducere sau mentionati in ce asociatie/comunitate de business sunteti membru?



Completati doar daca numele titularului este diferit de reprezentantul legal al companiei, sau daca sunt mai multe persoane care participa la curs. Adaugati fiecare persoana despartita cu virgula.

Liked it? Share it!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

PARTENERI