Schimbarea paradigmei de consum al luxului

19 | 05 | 2017

Cum creăm un ‘customer journey’ cu adevarat valoros pentru un client de marcă premium

Trainer

Nina Brătfălean

Nina Brătfălean

Nina Brătfălean (Marketing Manager la BMW Group România) este unul dintre cei mai experimentați profesioniști din industria auto din România.

Mai mult

Agenda

09:30 - 10:00 Welcome Coffee
10:00 - 11: 30 Sesiunea I
11:30 - 11:45 Coffee Break
11:45 - 13:00 Sesiunea II
13:00 - 14:00 Lunch Break
14:00 - 16:30 Sesiunea III

Programa

  • Consumul de lux în trenduri, motive și perspective.
  • Profilul clientului consumator de lux: eterogen. Cum definim profilul (cu ce tehnici anume, pentru că cercetarea pietei în formatul clasic nu funcționează) și cum creăm tehnici variate de a răspunde așteptărilor.
  • Experiența așteptată și exigențele clientului de lux.
  • Contextul de lucru – Restricțiile: buget redus, timp redus, competiție, presiune pe rezultate imediate, decizii emoționale, influențe sociale și economice, cadrul legal.
  • Studii de caz pe mărci premium și de lux: Hermes, LV, MB, Porsche, BMW, Rolls Royce, MINI.

Locatie

Venus Five – Studio Foto Bucuresti

Reper – Casa de Moda Venus, intrarea Club SPICE)

Etaj 5

Taxa participare

400 ( Include gustări și masa de prânz )
Liked it? Share it!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

PARTENERI