Marketingul digital este o umbrelă sub care începe o călătorie fantastică într-o lume în care tehnologia a ajuns să facă parte din viata de zi cu zi a fiecăruia dintre noi. Interacţionăm în mod constant cu mijloace de comunicare digitală şi cu sau fără voia noastră transmitem mesaje de marketing folosindu-ne de aceste canele.
Ar fi imposibil să nu le folosim şi în afaceri, trăim într-o eră în care marketingul ne vorbeşte despre urmărirea consumatorului iar consumatorul este online sau mobile în mare parte din timpul său.
Sunt deja peste 10 milioane de utilizatori de internet în România, peste 4 milioane de utilizatori de smart phone-uri şi peste 6 milioane de utilizatori Facebook. Zone uriaşe în care putem comunica uşor şi direct cu diverşi consumatori folosind canele de comunicare ce intră în definiţia marketingului digital.
Viitorul marketingului este cu siguranţă în mediul digital, iar marketingul digital este un subiect ce trebuie tratat cu atenţie şi seriozitate pentru a putea aduce organizaţiei beneficii ridicate.
Instrumente: „Agenţia Digitală”, Google Analytics, Google Webmaster Tools, Google AdWords, „Work like Google”.
Adrian Ichim este Fondator si Partener, Advanced Ideas Romania, Cofondator si Partener, Advanced Ideas UK, Fondator, Mainframe Development & Mainframe Service.
Din anul 2012, Dan Damian este asociat in firma Ceva Design si are un obiectiv clar: compania sa sa devina principalul furnizor de aplicatii mobile pentru brandurile comerciale din Romania.