Strategia de digital de la A la Z

29 | 10 | 2014

Marketingul digital este o umbrelă sub care începe o călătorie fantastică într-o lume în care tehnologia a ajuns să facă parte din viata de zi cu zi a fiecăruia dintre noi. Interacţionăm în mod constant cu mijloace de comunicare digitală şi cu sau fără voia noastră transmitem mesaje de marketing folosindu-ne de aceste canele.

Ar fi imposibil să nu le folosim şi în afaceri, trăim într-o eră în care marketingul ne vorbeşte despre urmărirea consumatorului iar consumatorul este online sau mobile în mare parte din timpul său.

Sunt deja peste 10 milioane de utilizatori de internet în România, peste 4 milioane de utilizatori de smart phone-uri şi peste 6 milioane de utilizatori Facebook. Zone uriaşe în care putem comunica uşor şi direct cu diverşi consumatori folosind canele de comunicare ce intră în definiţia marketingului digital.

Viitorul marketingului este cu siguranţă în mediul digital, iar marketingul digital este un subiect ce trebuie tratat cu atenţie şi seriozitate pentru a putea aduce organizaţiei beneficii ridicate.

Instrumente: „Agenţia Digitală”, Google Analytics, Google Webmaster Tools, Google AdWords, „Work like Google”.

Traineri

Adrian Ichim

Adrian Ichim

Adrian Ichim este Fondator si Partener, Advanced Ideas Romania, Cofondator si Partener, Advanced Ideas UK, Fondator, Mainframe Development & Mainframe Service.

Mai mult
Dan Damian

Dan Damian

Din anul 2012, Dan Damian este asociat in firma Ceva Design si are un obiectiv clar: compania sa sa devina principalul furnizor de aplicatii mobile pentru brandurile comerciale din Romania.

Mai mult

Programa

Obiectivele seminarului:

  • Identificarea tehnologiile disponibile pentru comunicarea digitală, si canalele de comunicare folosite în marketingul digital.
  • Înţelegerea rolului canalelor de comunicare digitală şi mijloacele prin care se pot integra în mixul de marketing.
  • Înţelegerea paşiilor ce trebuie urmaţi în crearea, implementarea şi măsurarea rezultatelor în urma unei strategii de marketing digital.
  • Crearea unei strategie de marketing ditgital.

 

Curicula:

  •  Ce este marketingul digital şi care este rolul său în comunicare?
  •  Care sunt canalele de comunicare folosite în marketingul digital?
  •  Strategii de comunicare Social Media Marketing.
  •  Strategii de comunicare Mobile Marketing.
  •  Strategii de comunicare Performance Marketing.
  •  Crearea unei strategii de comunicare digitală: crearea brief-ului, creaţia, strategia, implementarea, urmărirea obiectivelor şi a indicatorilor de performanţă.
  •  Integrarea marketingului digital şi a marketingului tradiţional.
  •  Fluxul de conversie în marketingul digital vs. fluxul de conversie în marketingul tradiţional.
  •  Optimizarea performanţei.
  •  Utilizarea instrumentelor Google.
  •  Remarketing şi Targetare Comportamentală.

Locatie

Hotel Cismigiu

Taxa participare

600
Liked it? Share it!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

PARTENERI