Strategii de comunicare interna pentru organizatii si specialisti

10 | 07 | 2014

Comunicarea interna este una dintre cele mai importante parghii de management pe care o poate implementa o companie pentru formarea de echipe valoroase si atingerea performantei. Despre cum se realizeaza o strategie de comunicare interna in tandemul comunicator – HR , despre employee engagement si cat costa acesta, ne va povesti Carmen Ghita, Internal Communications, Raiffeisen Bank.

Trainer

Carmen Ghita

Carmen Ghita

Carmen este absolventa de studii economice, are un master in marketing si comunicare si este doctorand in comunicare. In 2009 a absolvit CIPR Diploma (with distinction), este MCIPR si a predat timp de 3 ani cursuri de PR Bancar studentilor Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii.

Mai mult

Programa

Curricula seminarului:

  • Importanta comunicarii interne in cadrul unei organizatii
  • Care este rolul comunicarii interne
  • Care sunt strategiile de comunicare pentru a atinge un bun engagement cu angajatii
  • Cum se evalueaza un program de comunicare interna

[/one_half]

[one_half_last]

Obiectivele seminarului:

  • Internal Comm vs. HR. Ce este comunicarea interna: o introducere scurta, definitii, unde este locul ei, diferente intre companii mari si mici.
  • Tipuri de mesaje si canale in comunicarea interna – de la cele mai simple, la cele mai complexe – e-mail, pana la Intranet.
  • Lideri de opinie in comunicarea interna, cum devii lider de opinie – born or made
  • Best Practice – Rolul managerului/CEO in comunicarea interna
  • Comunicare interna si engagement
  • Crisis management in comunicare interna
  • Bugete, campanii, evaluare si feedback in comunicarea interna
  • Studii de caz si discutii libere.

Locatie

Hotel Cismigiu

Taxa participare

450
Liked it? Share it!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

PARTENERI