Strategii si bugete in relatia cu bloggerii

25 | 09 | 2014

Da, stiu, pe vremuri totul era mai simplu. Erai tu, brandul, de o parte si presa de cealalta parte. Acum lumea comunicarii s-a complicat teribil. Acum esti tu, brandul, de o parte, iar de partea cealalta sunt sute de canale si de retele de promovare. Si mai sunt si ei, bloggeri…

Trainer

Cristian China-Birta

Cristian China-Birta

Cristian China-Birta este blogger pe chinezu.eu şi antreprenor online. De formaţie jurnalist, a trecut apoi de partea cealaltă a „baricadei” şi a lucrat în administraţie publică locală şi centrală, după care a devenit consultant în comunicare.

Mai mult

Programa

  • Importanta strategiei de comunicare a brandului/companiei in lumea 2.0
  • Importanta social media policy in cadrul companiei
  • Criteriile dupa care analizezi daca este oportuna sau nu o campanie pe bloguri
  • Cat costa o campanie pe bloguri (cum calculezi costurile)
  • Cum faci brieful pentru o campanie pe bloguri
  • Cum alegi bloggerii
  • Cum comunici cu bloggerii pe durata campaniei
  • Riscurile unei campanii pe bloguri
  • Beneficiile unei campanii pe bloguri
  • Importanta masuratorii unei campanii pe bloguri
  • Criterii de analiza a campaniei
  • Importanta follow-up in campaniile cu bloggeri
  • Studii de caz

Locatie

Hotel Cismigiu

Taxa participare

150
Liked it? Share it!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

PARTENERI