Strategii si bugete in relatia cu bloggerii
Da, stiu, pe vremuri totul era mai simplu. Erai tu, brandul, de o parte si presa de cealalta parte. Acum lumea comunicarii s-a complicat teribil. Acum esti tu, brandul, de o parte, iar de partea cealalta sunt sute de canale si de retele de promovare. Si mai sunt si ei, bloggeri…
Trainer
Cristian China-Birta
Cristian China-Birta este blogger pe chinezu.eu şi antreprenor online. De formaţie jurnalist, a trecut apoi de partea cealaltă a „baricadei” şi a lucrat în administraţie publică locală şi centrală, după care a devenit consultant în comunicare.
Mai mult
Programa
- Importanta strategiei de comunicare a brandului/companiei in lumea 2.0
- Importanta social media policy in cadrul companiei
- Criteriile dupa care analizezi daca este oportuna sau nu o campanie pe bloguri
- Cat costa o campanie pe bloguri (cum calculezi costurile)
- Cum faci brieful pentru o campanie pe bloguri
- Cum alegi bloggerii
- Cum comunici cu bloggerii pe durata campaniei
- Riscurile unei campanii pe bloguri
- Beneficiile unei campanii pe bloguri
- Importanta masuratorii unei campanii pe bloguri
- Criterii de analiza a campaniei
- Importanta follow-up in campaniile cu bloggeri
- Studii de caz
Locatie
Taxa participare
150