Un seminar pentru:
>> Start-up-uri: companii cu maximum 3 ani de existenta pe piata
>> Persoane fara experianta (anterioara) in domeniul comunicarii
La finalul cursului participantii vor:
>> Avea o imagine generala asupra canalelor de comunicare: cum functioneaza, ce pot livra, ce costuri presupun
>> Sti ce canale pot fi accesate gratuit si cum
>> Cunoaste bune practici in comunicarea pe fiecare canal
>> Putea structura un plan de comunicare de baza
>> Crea un buget de comunicare
Mara Gojgar are o experiență de 15 ani în comunicare pentru companii, branduri și profesioniști din domenii variate – medical, resurse umane, antreprenori. În anul 2011 a creat Confident Communications, una dintre primele agenții de comunicare specializată pentru companiile din segmentul business to business. Mara este practician acreditat de Chartered Institute for Public Relations Londra, iar agenția pe care o conduce este parte din rețeaua globală de comunicare 3AW, cu sediul în Madrid și reprezentanțe în Europa, SUA, America Latină și Orientul Mijlociu.
INTRO
Am deschis firma, am un site, de ce trebuie sa comunic?
Prejudecati si actiuni fara niciun rezultat:
o Nu am nevoie de comunicare, merg pe recomandari
o Am pus pe Facebook si nu a sunat nimeni
o Am trimis newsletter si nu s-a intamplat nimic
o Am dat un interviu, dar nu au venit clienti
PLANUL DE COMUNICARE
B2B sau B2C?
Obiective – Target – Pozitionare – Abordare strategica – Media Mix – Timeline – Buget – KPI
Implementare pe canale:
o Owned media – paid media- earned media
o Ce continut sa pun pe Facebook/LinkedIn/Youtube
o Blogul de companie: ce scriu si cat de des
o Newsletter-ul: cui/cum/ ce trimit si prin ce platforme
o Evenimente proprii: de ce le organizez, cum le organizez, cum le comunic
o Bune practici si bugete pentru Google ads & Facebook ads
o Cum comunic in presa: print, online, TV
o Cross marketing – Parteneriate
o Cum evaluez propunerile de sponsorizare pe care le primesc
o Sunt invitat ca speaker – ce spun, cum spun, unde spun, cat spun
o Bugetul minim de comunicare
o Concluzii: planul de comunicare minim necesar ce poate fi realizat de un antreprenor one man show
Q&As – Situatii concrete preluate de la participanti