Comunicare eficienta in categoria FMCG de la teorie la practica
FMCG-ul poate fi considerat una dintre cele mai dure scoli pentru practicienii de marketing si comunicare. Mediul extrem de concurential, cerintele consumatorilor in continua schimbare, bugetele care pun la incercare creativitatea departamentelor de marcomm si a agentiillor. Acest seminar isi propune sa ofere abordari practice ale modului de alocare a unui anumit buget de marketing si comunicare care sa sustina atingerea obiectivelor de vanzari pentru un brand.
Trainer
Ximena Dragusin
Crede ca pentru a crea povesti de succes clientul si agentia trebuie sa formeze o echipa si sa lucreze impreuna ca parteneri egali si in deplina transparenta si sinceritate
Mai mult
Programa
Obiectivele seminarului:
- Cum stabilim mixul de marketing
- Care este rolul comunicarii in mixul de marketing
- Care sunt pasii pentru o comunicare eficienta in functie de resursele disponibile
- Cum evaluam o comunicare eficienta
Curricula:
- Sumar teoretic despre mixul de marketing
- Practici locale in alegerea mixului de marketing
- Sumar teoretic despre comunicare
- Trenduri de comunicare in 2014
- Teorie vs practica: Ce (stabilirea obiectivelor de marketing), cum (clarificarea obiectivelor de comunicare), cat (setarea bugetului disponibil), unde (calcularea mixului de media) si cu cine am vrea sa comunicam (alegerea corecta a partenerilor de comunicare).
- Evaluarea rezultatelor de comunicare si stabilirea pasilor urmatori de comunicare
- Discutii libere
Locatie
Taxa participare
600