Comunicare eficienta in categoria FMCG de la teorie la practica

22 | 05 | 2014

FMCG-ul poate fi considerat una dintre cele mai dure scoli pentru practicienii de marketing si comunicare. Mediul extrem de concurential, cerintele consumatorilor in continua schimbare, bugetele care pun la incercare creativitatea departamentelor de marcomm si a agentiillor. Acest seminar isi propune sa ofere abordari practice ale modului de alocare a unui anumit buget de marketing si comunicare care sa sustina atingerea obiectivelor de vanzari pentru un brand.

Trainer

Ximena Dragusin

Ximena Dragusin

Crede ca pentru a crea povesti de succes clientul si agentia trebuie sa formeze o echipa si sa lucreze impreuna ca parteneri egali si in deplina transparenta si sinceritate

Mai mult

Programa

Obiectivele seminarului:

  • Cum stabilim mixul de marketing
  • Care este rolul comunicarii in mixul de marketing
  • Care sunt pasii pentru o comunicare eficienta in functie de resursele disponibile
  • Cum evaluam o comunicare eficienta

 

Curricula:

  • Sumar teoretic despre mixul de marketing
  • Practici locale in alegerea mixului de marketing
  • Sumar teoretic despre comunicare
  • Trenduri de comunicare in 2014
  • Teorie vs practica: Ce (stabilirea obiectivelor de marketing), cum (clarificarea obiectivelor de comunicare), cat (setarea bugetului disponibil), unde (calcularea mixului de media) si cu cine am vrea sa comunicam (alegerea corecta a partenerilor de comunicare).
  • Evaluarea rezultatelor de comunicare si stabilirea pasilor urmatori de comunicare
  • Discutii libere

Locatie

Libraria Bastilia

Taxa participare

600
Liked it? Share it!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

PARTENERI