Ximena Dragusin lucreaza ca si client service de peste 12 ani perioada in care a lucrat impreuna cu clienti locali si internationali, in special din categoria FMCG. A petrecut ani frumosi, intensi, plini de invataminte in agentii de advertising locale, dar si internationale (Mercury 360, TBWA, Senior Interactive, FCB Bucharest) gestionand brand-uri de bere (Ursus, Timisoareana, Ciucas, Miller, Holsten), tigari (Winston, Glamour) si o serie de alte branduri precum: H&E Reinert, Maggi, Michelin, Domestos, Cif, Heidi Chocolat, Fornetti Romania, 5 Gum Romania & Bulgaria, Airways, Orbit, Napolact, Milli, Schwarzkopf, NIVEA etc. . Proiectele pentru ONG-uri (IICCMER, Fundatia Soros, SOS Satele Copiilor Romania, Tech Soup) i-au fost intotdeauna speciale pentru ca i-au redat de fiecare data dorinta de a schimba perceptii si mentalitati in societatea romaneasca.
Curiozitatea si ambitia de a fi un profesionist desavarsit, alaturi de sansa de a lucra pe conturi integrate au facut sa aiba competente strategice solide in BTL (event architecture, field, project management), ATL si digital (online, social media, consumer engagement).